השר חיים ביטון: "הם יצעקו ויתרגלו לשלטון החדש"

אסתי פלד 1 Comment on השר חיים ביטון: "הם יצעקו ויתרגלו לשלטון החדש"

השר במשרד החינוך חיים ביטון לגואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית: "קרו פה תהליכים שמחלנים אותנו, אנחנו רוצים לתקן מה שהיה פה ב 25 השנה האחרונות. למדנו מהשמאל איך לשלוט, הם יצעקו קצת והשיירה תעבור" | האזינו

צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת מכתב ראשי הערים: השר במשרד החינוך חיים ביטון שוחח עם גואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית" ואמר: "אם לראשי הערים יש טענות על צורת המימון זה בסדר, אבל הם צריכים לדעת שחלק מהכסף לחינוך מגיע מהארנונה. וגם אם יש להם בעיה תקציבית בניהול העיר, זה לא אמור להיות על גבם של הילדים. דיברתי היום עם כמה ראשי ערים שחזרו בהם מהחתימה".

"זה דבר שהוא שיוויון בסיסי, לא צריך להיות דיון בכלל על כך שילד חרדי צריך לקבל בדיוק מה שילד חילוני מקבל" אמר ביטון. "לא צריך לדון עם אף אחד על העובדה הזו. לא מעניין אותי מה התכניות עבודה שלהם – כולם צריכים להבין שילד חרדי צריך לקבל בדיוק מה שכל ילד מקבל".

"יש גם מוסדות חילוניים שהם מוכרים שאינם רשמיים, זה בסדר שהם ממומנים בצורה אחרת. אדם מתכוון מראש לשלם מכיסו על חינוך כזה" הוסיף השר ביטון.

על הרפורמה במערכת המשפט אמר: "הייתה השתלטות של חונטה שהציבור לא מוכן לקבל. הם מנסים לצייר את זה כאילו הכל הולך להתהפך. ברק יצר מצב שמשפטנים מנהלים את המדינה. קרו פה תהליכים שמחלנים אותנו, אנחנו רוצים לתקן מה שהיה פה ב 25 השנה האחרונות. למדנו מהשמאל איך לשלוט, הם יצעקו קצת והשיירה תעבור".

האזינו לריאיון:

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ממש לא מובן מה ההבדל בין מוכש"ר רגיל למוכש"ר של הרשת, למה מוכש"ר רגיל של מוסד בודד 75% והרשת 100%, רק בגלל שזה נכס של המפלגה? אין הרי שום הבדל ביניהם לגבי אחוזי ליבה.